Články
Videá
Galérie

ATLAS.SK: Streda, 23.8.2017
meniny má Filip

Opel má nové logo, slogan aj manifest. Chce všetko zjednodušiť

15.6.2017 | Novinky

Nový slogan má podčiarknuť snahu automobilky o zavádzanie najmodernejších technológií do cenovo dostupných áut

Nový slogan tejto francúzsko-nemeckej značky znie: „Budúcnosť patrí všetkým". Tým chce Opel zdôrazniť to, čo ako novinári počúvame už dlhší čas na všetkých jeho tlačovkách - že demokratizuje inovácie a tie by nemali byť výsadou len drahých a luxusných limuzín, ale aj mainstreamových áut, ktoré si mže dovoliť väčšina z nás.

 
 


Pravdou je, že Opel sa to aj snaží dodržiavať, práve táto značka pravidelne uvádza nové technológie do lacnejších áut, napríklad do Astry alebo Mokky. Kde nájdete pokročilé technologie lED svetiel, máte možnosť na diaľku si nechať spraviť diagnostiku auta a podobne.

 
 Opel - staré logo (vľavo) a nové


Ďalšou novinkou je zmena loga- samozrejme nie zásadná, v podstate ide o jeho absolútne zjednodušenie, takže najnovšie je jednofarebné a len dvojrozmerné. Prirodzene, jeho základné komponenty zostanú zachované - s kruhom ako symbolom kolesa a bleskom ako symbolom rýdzej energie. Dôvodom je, že má byť jednoduché, priamočiare a zrozumiteľné rovnako, ako komunikácia značky smerom ku klientom. Ú primne povedané, pôvodné s nám zdalo krajšie.

Opel má dokonca aj svoj vlastný manifest, vyjadrujúci jeho ciele. Ten však znie tak pateticky, že ho radšej ani nebudeme zvrejňovať....

TIPY NAŠEJ REDAKCIE

SPEKTRUM: Zaujímavosti z domova i zo sveta, o ktorých musíte vedieť. Chcete poznať objektívny názor na autá? V rubrike TESTY nájdete stovky recenzií.